Лекція-тренінг на тему: "Використання штучного інтелекту в маркетингу"

Уже не в перший раз Діана Зюбрик (Diana Ziubryk) - маркетолог, співвласниця агенції маркетингових та бізнес рішень Diggi Agency, а також засновниця найбільшого зооготелю в Східній Європі (Зооготель Lucky) ділиться із нашими студентами своїми напрацюваннями у сфері маркетингу та реклами. Сьогодні також з величезним зацікавленням ми прослухали лекцію-тренінг на тему: "Використання штучного інтелекту в маркетингу".

dz 1

dz 2

Лекція прочитана в рамках дисциплін "Маркетинг", "Бізнес-комунікації в менеджменті", "Інтернет-маркетинг" для студентів ОП "Менеджмент" та "Маркетинг".

dz 3

Було багато питань, жваве обговорення. Сподіваємось на подальшу співпрацю та вдячні за приділений час та цікаву інформацію!

GREEN Blue Orange BACK TO TOP