Моран Олександр Ігорович

Посада – асистент кафедри менеджменту та маркетингу НЛТУ України.

Науковий ступінь
Кандидат економічних наук – 2009, Інститут регіональних досліджень Національної академії наук України, тема дисертації «Розвиток туристичного ринку в економічній системі регіону».

Дисципліни
Маркетинговий менеджмент

Освіта
Львівський Торгово Економічний Університет, факультет Міжнародні Економічні Відносини (1993 – 1998).
Аспірантура Інституту Регіональних Досліджень НАН України (2004 – 2008).
Спеціаліст з реклами Google Ads, FB Ads, Analytics, SKILLME.PRO (2020)

Досвід роботи
Асистент кафедри менеджменту та маркетингу Національного лісотехнічного університету України (з 2024 року)
Спеціаліст з маркетингу ПП «Баст», Львів (2016 – 2022)
Заступник директора ФОП Сніжко В.М., Київ (2006 – 2015)
Заступник директора ПП «Базис-М», Київ (2004 – 2005)
Заступник директора ПП Оксамит – КЛ, Тернопіль (2002 – 2004)
Керівник туристичного відділу СП Україна – Кіпр «Лео Порто», Львів (1998 – 2001)


Наукові інтереси

Використання інструментів маркетингу в підприємницькій діяльності
Прикладні аспекти розвитку туристичного ринку в регіоні

Основні публікації

  1. Моран О.І. Проблема збалансованості попиту і пропозиції на туристичному ринку Львівської області / Моран О.І. // Вісник Тернопільської академії народного господарства. Регіональна економіка та проблеми регіонального управління: [Збірник наукових праць] – Тернопіль: ТАНГ, 2000. – Вип. 7. – С.108-113.
  2. Моран О.І. Формування сприятливого клімату для залучення інвестицій у туристично-рекреаційний комплекс Львівської області / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Інвестиції і реструктуризація економіки регіону: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2000. - Вип.ХІ. - С.177-188.
  3. Моран О.І. Інфраструктурне забезпечення туристично-рекреаційного процесу у Львівській області / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Економічні проблеми розвитку виробництва та інноваційної діяльності: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2000. - Вип.ХІХ. – С.505-511.
  4. Моран О.І. Покраїнний аналіз міжнародних туристичних потоків України / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Економічні проблеми розвитку виробництва регіону: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2001. -Вип.ХХХІ. – С.587-596.
  5. Моран О.І. Проблеми розвитку туристичної інфраструктури регіону / Моран О.І. // Социально–экономические аспекты промышленной политики: региональная политика – организационные и экономические механизмы. Современные проблемы социально-экономического развития регионов Украины - в 2 т. – Донецк: Институт экономики промышленности НАН Украины, 2002. – Том 2. – С.259-264.
  6. Моран О.І. Економічні та правові передумови активізації ринку туристичних послуг регіону / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Транскордонне співробітництво, ринкова інфраструктура та фінансово – інвестиційна діяльність: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2002. -Вип.ХХХVІІ. – С.408-418.
  7. Моран О.І. Оцінка попиту на послуги сільського зеленого туризму у Львівській області / Моран О.І. // Вісник Львівської Комерційної Академії: [Економічна серія] – Львів: Львівська Комерційна Академія, 2002. - Вип.12. - С.209-213.
  8. Моран О.І. Основні напрямки розвитку інфраструктури туризму в регіоні / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Механізми реалізації регіональної політики: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2003. - Вип.2 (ХL). – С.260-265.
  9. Моран О.І. Розвиток сільського туризму як важлива конкурентна перевага регіону в умовах євроінтеграції / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Конкурентний потенціал і європейська інтеграція. Регіональні аспекти: [Збірник наукових праць] – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2005. - Вип.1(57). - С.186-195.
  10. Моран О.І. Сільський туризм: проблеми ціноутворення / Моран О.І. // Соціально–економічні дослідження в перехідний період. Міжрегіональне співробітництво: стан та перспективи: [Збірник наукових праць]. – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2007. - Вип.4 (66). – С.236-242.
  11. Моран О.І. Інфраструктурне забезпечення конкурентної економіки регіонів /Бєлєнький П.Ю., Моран О.І. – Львів: Інститут регіональних досліджень НАН України, 2002 – 274 с. (Монографія). Особистий внесок автора: інфраструктура ринку туристичних послуг та його розвиток; пропозиції щодо розвитку інфраструктури туризму у регіоні.
  12. Моран О.І. Залучення інвестицій у туристичну індустрію України та їх доцільність / Моран О.І. // Сучасна інноваційно-промислова політика України: інвестиційні пріоритети та інфраструктура: міжнародна науково-практична конференція м.Чернівці: [Тези доповідей] - в 3 т. - Чернівці: Рута 1999. – Т.1. - С. 69 – 72.
  13. Моран О.І. Трансформація та відновлення туристичного ринку України / Моран.О.І. // Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції: міжнародна науково – практична конференція м.Львів: [Тези доповідей] – Львів: 2024.

Контакти:
вул. Ген. Чупринки, 105, к.410.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

GREEN Blue Orange BACK TO TOP