16-17 травня 2024 року успішно пройшла Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції».

IMG 2042

Відкрив конференцію Ректор НЛТУ України Володимир Загорський, який привітав учасників та відзначив важливість проведення таких міжнародних заходів для розвитку науки, освіти, бізнесу, спілкування та налагодження зв’язків з метою формування рекомендацій напрямів розбудови України. Також Ректор відзначив, що на жаль, у сучасних умовах конференція проводиться у гібридному форматі, однак позитивним є збільшення як географії, так і кількості учасників. Натомість відмітив і переваги гібридного формату зустрічей, оскільки він дозволяє підтримувати зв'язок із нашими партнерами та колегами по всьому світу і таким чином дозволяє бути в курсі найновіших тенденцій та напрямів.

photo1716105298 1photo1716105328

Це вже друга міжнародна конференція подібного спрямування, що проводиться на кафедрі менеджменту та маркетингу в НЛТУ України. Мета проведення заходу – консолідація зусиль щодо формування нових наукових знань й обміну досвідом між науковцями і практиками з проблем менеджменту та маркетингу в контексті євроінтеграції та сталого розвитку.

Міжнародна конференція стала одним із наукових заходів, що проводиться цього року як частина заходів з нагоди 150-річчя НЛТУ України.

Тематика конференції є досить широкою і охоплювала такі напрями:

1. Проблеми і перспективи розвитку теорії менеджменту та маркетингу в контексті сталого розвитку.

2. Виклики та перспективи розвитку публічного управління та освіти в умовах війни і в поствоєнний період.

3. Управління розвитком секторів економіки на засадах сталого розвитку.

4. Маркетинг та комунікації в умовах цифровізації економіки країни

Серед іноземних учасників були представники з 11 закладів із 9 країн: Азербайджан, Грузія, Литва, Німеччина, Польща, США, Румунія, Чехія, Швеція.

Серед українських учасників покриття було дуже широким 16 закладів з 11 областей: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Київ, Миколаїв, Одеса, Рівне, Харків. Варто відмітити, що попри усі проблеми пов’язані з війною та переміщенням ЗВО в інші локації, активно долучились до конференції заклади з Донецьку, Маріуполя.

Важливим у заході було залучення бізнес асоціацій та галузевих управлінь як важливих стейкголдерів розвитку науки та освіти: Українська асоціація маркетингу, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства, Асоціація професіоналів довкілля в Україні, Громадська організація ForestCom.

Формат конференції передбачав не лише пленарні та секційні засідання, а й круглий стіл «Викладання та навчання особливостей сталого розвитку для задоволення потреб і вимог секторів економіки», що є надзвичайно актуальним як поєднання освіти та бізнесу.

Можливість поділитись думками, дослідженнями та у ході дискусій знайти рішення, які допоможуть відбудовувати Україну – ось основні переваги подібних заходів. Вже не один рік ми бачимо нагальну необхідність комунікацій, правильного подання інформації як частини маркетингу, збалансованого управління на всіх рівнях та врахування аспектів євроінтеграції і сталого розвитку.

 

Особлива подяка завідувачці кафедри менеджменту та маркетингу Олені Максимець, заступниці завідувача кафедри з наукової роботи Евеліні Кульчицькій та старшому викладачу кафедри Тетяні Вайданич

 

photo1716105298 3photo1716105298 4

 

photo1716105298 2photo1716105415

 

photo1716105415 1

 

Відео за посиланням

Програма за посиланням

 

GREEN Blue Orange BACK TO TOP