Кафедра менеджменту та маркетингу НЛТУ України стала своєрідною платформою для небайдужих до питань розвитку теорії менеджменту та маркетингу в контексті сталого розвитку, викликів та перспектив розвитку публічного управління та освіти в умовах війни і в поствоєнний період, управління розвитком секторів економіки на засадах сталого розвитку, а також маркетингу, фінансів, логістики та бізнес-комунікацій в умовах цифровізації економіки країни.
Наукові заходи та зібрання є надзвичайно важливою і, у сучасних умовах, невід’ємною компонентою діяльності не лише для працівників освіти і науки, а й для практиків та представників бізнесу.
Швидкі зміни вимагають швидкого реагування. Саме тому і виникла ідея конференції, яка успішно втілилась у цікавий і результативний захід з живим спілкуванням представників науки, освіти, бізнесу, державного управління й адміністрування різних регіонів України та різних країн світу.
Серед іноземних учасників були представники з 11 закладів із 9 країн: Азербайджан, Грузія, Литва, Німеччина, Польща, США, Румунія, Чехія, Швеція.
Серед українських учасників покриття було дуже широким 16 закладів з 11 областей: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Київ, Миколаїв, Одеса, Рівне, Харків. Варто відмітити, що попри усі проблеми пов’язані з війною та переміщенням ЗВО в інші локації, активно долучились до конференції заклади з Донецьку, Маріуполя.