V Всеукраїнський промисловий форум дозволив професіоналам та представникам освіти з'ясувати потреби ринку праці, проблеми та можливості розвитку галузі

13 червня 2024 року відбувся V Всеукраїнський лісопромисловий форум у рамках XXV Міжнародної виставки "Деревообробка", де учасниками були викладачі університету. Організація форуму відбулась на високому рівні: цікаві доповідачі та дискусії. Тема форуму: " Лісовий сектор України, співпраця науки і виробництва на шляху зеленої відбудови України".

forum 1

Для НЛТУ України в цілому та кафедри менеджменту та маркетингу зокрема, така ініціатива стала своєрідною платформою для подальшого налагодження зв’язків та удосконалення освітніх програм. Дуальна освіта - один із шляхів порозуміння між університетами та промисловими підприємствам, а також впровадження нових освітніх програм із врахуванням потреб ринку.

Зміцнюємо та наближуємо свою ОПП "Менеджмент" (освітній рівень - магістр) максимально до вимог працедавців, ринку та інших стейкхолдерів

Вносимо зміни - результат приємних дискусій та обговорення. Запрошуємо на кафедру усіх, хто може нам підказати, або покращити нашу програму підготовки магістрів.
stanjko 1

Детальніше...

Результати міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції», що була проведена з нагоди 150-річчя НЛТУ України

 

photo 5406646519337180142 y

 

Кафедра менеджменту та маркетингу НЛТУ України стала своєрідною платформою для небайдужих до питань розвитку теорії менеджменту та маркетингу в контексті сталого розвитку, викликів та перспектив розвитку публічного управління та освіти в умовах війни і в поствоєнний період, управління розвитком секторів економіки на засадах сталого розвитку, а також маркетингу, фінансів, логістики та бізнес-комунікацій в умовах цифровізації економіки країни.

Наукові заходи та зібрання є надзвичайно важливою і, у сучасних умовах, невід’ємною компонентою діяльності не лише для працівників освіти і науки, а й для практиків та представників бізнесу.

Швидкі зміни вимагають швидкого реагування. Саме тому і виникла ідея конференції, яка успішно втілилась у цікавий і результативний захід з живим спілкуванням представників науки, освіти, бізнесу, державного управління й адміністрування різних регіонів України та різних країн світу.

Серед іноземних учасників були представники з 11 закладів із 9 країн: Азербайджан, Грузія, Литва, Німеччина, Польща, США, Румунія, Чехія, Швеція.

Серед українських учасників покриття було дуже широким 16 закладів з 11 областей: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Київ, Миколаїв, Одеса, Рівне, Харків. Варто відмітити, що попри усі проблеми пов’язані з війною та переміщенням ЗВО в інші локації, активно долучились до конференції заклади з Донецьку, Маріуполя.

МАТЕРІАЛИ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції»

PROCEEDINGS OF THE CONFERENCE

16-17 травня 2024 року успішно пройшла Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні виклики розвитку менеджменту та маркетингу в умовах євроінтеграції».

IMG 2042

Відкрив конференцію Ректор НЛТУ України Володимир Загорський, який привітав учасників та відзначив важливість проведення таких міжнародних заходів для розвитку науки, освіти, бізнесу, спілкування та налагодження зв’язків з метою формування рекомендацій напрямів розбудови України. Також Ректор відзначив, що на жаль, у сучасних умовах конференція проводиться у гібридному форматі, однак позитивним є збільшення як географії, так і кількості учасників. Натомість відмітив і переваги гібридного формату зустрічей, оскільки він дозволяє підтримувати зв'язок із нашими партнерами та колегами по всьому світу і таким чином дозволяє бути в курсі найновіших тенденцій та напрямів.

photo1716105298 1photo1716105328

Це вже друга міжнародна конференція подібного спрямування, що проводиться на кафедрі менеджменту та маркетингу в НЛТУ України. Мета проведення заходу – консолідація зусиль щодо формування нових наукових знань й обміну досвідом між науковцями і практиками з проблем менеджменту та маркетингу в контексті євроінтеграції та сталого розвитку.

Міжнародна конференція стала одним із наукових заходів, що проводиться цього року як частина заходів з нагоди 150-річчя НЛТУ України.

Тематика конференції є досить широкою і охоплювала такі напрями:

1. Проблеми і перспективи розвитку теорії менеджменту та маркетингу в контексті сталого розвитку.

2. Виклики та перспективи розвитку публічного управління та освіти в умовах війни і в поствоєнний період.

3. Управління розвитком секторів економіки на засадах сталого розвитку.

4. Маркетинг та комунікації в умовах цифровізації економіки країни

Серед іноземних учасників були представники з 11 закладів із 9 країн: Азербайджан, Грузія, Литва, Німеччина, Польща, США, Румунія, Чехія, Швеція.

Серед українських учасників покриття було дуже широким 16 закладів з 11 областей: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, Київ, Миколаїв, Одеса, Рівне, Харків. Варто відмітити, що попри усі проблеми пов’язані з війною та переміщенням ЗВО в інші локації, активно долучились до конференції заклади з Донецьку, Маріуполя.

Важливим у заході було залучення бізнес асоціацій та галузевих управлінь як важливих стейкголдерів розвитку науки та освіти: Українська асоціація маркетингу, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес-освіти, Західне міжрегіональне управління лісового та мисливського господарства, Асоціація професіоналів довкілля в Україні, Громадська організація ForestCom.

Формат конференції передбачав не лише пленарні та секційні засідання, а й круглий стіл «Викладання та навчання особливостей сталого розвитку для задоволення потреб і вимог секторів економіки», що є надзвичайно актуальним як поєднання освіти та бізнесу.

Можливість поділитись думками, дослідженнями та у ході дискусій знайти рішення, які допоможуть відбудовувати Україну – ось основні переваги подібних заходів. Вже не один рік ми бачимо нагальну необхідність комунікацій, правильного подання інформації як частини маркетингу, збалансованого управління на всіх рівнях та врахування аспектів євроінтеграції і сталого розвитку.

 

Особлива подяка завідувачці кафедри менеджменту та маркетингу Олені Максимець, заступниці завідувача кафедри з наукової роботи Евеліні Кульчицькій та старшому викладачу кафедри Тетяні Вайданич

 

photo1716105298 3photo1716105298 4

 

photo1716105298 2photo1716105415

 

photo1716105415 1

 

Відео за посиланням

Програма за посиланням

 

День Вишиванки

dv 1

День Вишиванки має пряме відношення до українського студентства. Цей день – не просто свято символу української культури. Це – свідчення того, що саме молодь є натхненником та рушійною силою прогресивних рухів. Ми вдячні за ідею святкування Чернівецькому університету (ідея Лесі Воронюк, 2006 рік)! Символічно, що на сьогодні усі колективи України, усі навчальні заклади підхопили таке унікальне свято.
Не усі мають можливість щось святкувати під час повномасштабного вторгнення, але ми сьогодні об`єднані єдиним поривом та бажанням – зберегти нашу незалежність, нашу культуру та наші звичаї.

dv 2dv 3

dv 4

Дорогі друзі, колектив кафедри менеджменту та маркетингу вітає усіх зі святом нашої Вишиванки, святом нашої ідентичності та нашого оберегу!

Тема Гостьова лекція Judd Michael – професора одного з 8 університетів Ліги плюща (PennState University), США

michael

15 травня 2024 року відбулась цікава та корисна для студентів і викладачів подія. Із гостьовою лекцією виступив професора  одного з 8університетів Ліги плюща (PennState University), США - Judd Michael.

Що таке Ліга Плюща? – Harvard University, Yale University, Columbia University, Princeton University, University of Pennsylvania, Brown University, Cornell University, Dartmouth College.

Чотири перших ми усі бачили у крутих фільмах про Money, Power and Glory. University of Pennsylvania – це про те, як досягнути баланс та сталого розвитку у різних аспектах нашої діяльності. І власне, такий підхід є дотичним до того, що впроваджує НЛТУ України.

Саме тому, гостьова лекція професора Judd Michael на досить контроверсійну тему «Marketing Good or Bad?: Why society needs Good Managers in Marketing»(Маркетинг – Добре чи Погано?: Чому суспільство потребує хороших менеджерів з маркетингу) викликала зацікавленість не лише студентів, а й викладачів.

✅Важливим у темі, яка представлялась було використання можливостей маркетологів для досянення сталого розвитку.

⁉Контроверсійні аспекти консьюмеризму, минулого та сучасного бізнесу дали можливість студентам глибше зрозуміти важливість макретингу не лише для отримання виключно прибутку, а й для довгострокового використання можливостей. Цікаві рекламні заклики 60-70-річної давності дозволили поглянути на звичні для нас продукти та компанії зовсім з іншої точки зору.

Подія була організована завідувачкою кафедри менеджменту та маркетингу @Alyona Maksymets Оленою Максимець для студентів та викладачів НЛТУ УкраїниНЛТУ України, а також усіх бажаючих.

Ви можете переглянути відео та презентацію виступу

Презентація: «Marketing Good or Bad?:Why society needs Good Managersin Marketing»

Відео: «Marketing Good or Bad?:Why society needs Good Managersin Marketing»

 

01 mar02 mar

03 mar04 mar05 mar

photo 2024-05-17 07-53-09photo 2024-05-17 07-53-09 2 

 

GREEN Blue Orange BACK TO TOP